Bryllup og dåbskage i 1.

Ea skrev og spurgte om jeg ville være så rar at lave en bryllupskage til hun og Patricks bryllup, og deres søns barnedåb. Og det ville jeg da gerne.

Kagen skulle være hvid, og med blå blomster. Jeg foreslog selv en topfigur som var en baby i en blomst, også i blå toner. Og så foreslog jeg at lave blomsterne i 2 forskellige blå, i stedet for bare 1, for at få lidt mere liv i kagen.

Jeg synes kagen blev okay flot. Jeg er ikke så god til det der med at gøre ting tilfældigt, og så bliver det bare underskønt og lækkert for øjet… Så det endte med at blive en ret systematisk kage, men dog stadig meget tæt op ad hvad jeg havde forestillet mig.

Jeg håber at få opdateret på billederne på et senere tidspunkt, for jeg glemte selv at tage billede af den færdige kage, så her kan jeg kun vise de to øverste lag.

Jeg glæder mig til at høre om den blev som Ea havde forventet den, og om hun og gæsterne ellers syntes om den.

Og i øvrigt, hjerteligt tilykke med brylluppet til Ea og Patrick, og tillykke med den lille fyr også :)

Og jeg kan så selvfølgelig ikke få billederne til at virke… Det er da ellers en smart ny billeduploader de har fikset her på WP – suk

Kage med blå blomster, og sovende baby i stor blomst på toppen. kage med blå blomster og sovende baby i stor blomst på toppen.

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget , . Bogmærk permalinket.

4 Kommentarer til Bryllup og dåbskage i 1.

  1. monsterscircus skriver:

    Glæder mig til at se den smukke kage, hvilken ære at få lov til at lave bryllupskagen! Træls når teknikken driller, rigtig god weekend til jer :-)

    • mariamiss6 skriver:

      Jo tak. Det er simpelthen WP’s nye interface, den er stopprppet med bugs, jeg kan se på support forum at rigtig mange andre har samme problemer som jeg, og også nogle mere avancerede teknikker har de problemer med. Det er SÅ frustrerende altså.

  2. mariamiss6 skriver:

    SÅ kom billederne…. Det viser sig at en indstilling om hvordan billederne skal vises, er gået tabt i den nye upload form ;)

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

