Nytårsaften

Nåh så blev det sørme også nytår. Vi var som sædvanligt hos svigerne i Dalby Huse, hvor vi spiste raclette og fondue.
 
De som deltog i festeriet var: Henrik og Elisabeth, Alex og Sarah, Johnny, Og os selv (Kenneth, Maria og Bastian).
 
Johnny havde, som sædvanligt, brugt en formue på fyrværkeri, og det var som sædvanligt rigtig flot. Så flot at naboerne valgte at vente med at fyre af, til vi var fædige. Der var klapsalver og det hele, til Johnny, for det flotte show.
 
Det var jo Bastians første nytårsaften, og han sad med ved bordet. Han fik lige et brød at sidde og lege lidt med, så vi voksne kunne nyde maden uden skrig og skrål, og det gik rigtig fint synes jeg.
Ca. klokken 21 kom han ind og sove i farmor og farfars seng, hvor han bare faldt i søvn præcis som han plejer, på trods af høj musik, og larm fra os i stuen. Da klokken slog 24 lagde jeg babyalarmen ind ved siden af ham, og gik ud og kiggede på fyrværkeri. Jeg troede nu ikke jeg skulle have lov at stå og se det hele, for det er jo en værre larm der bliver, når hele Danmark fyrer krudt af alle på samme tid, men Bastian blev bare ved med at sove, så det var jo rigtig dejligt.
Bagefter gik vi ind og drak lidt videre, og hørte lidt mere musik, og skabte os lidt tosset som sædvanligt. Men Bastian han sov præcis lige så tungt som altid, så der var ingen ko på isen der.
 
Dejligt nem og fredelig var den aften.
 
Billeder kommer senere for endnu engang er det lykkedes os helt at lade være at tage nogen med vores eget kamera så der skal vi lige have fat i svigernes kamera før jeg kan lægge billederne fra nytåret ind her.
 
godt nytår til alle.
Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

