Pyha tænder igen???

Ja Bastian fik jo 1 tand for ikke så længe siden, og nu tror jeg sørme der er en mere på vej. Han har godt nok dårlig mave, og han gider ikke rigtig spise noget. Det er kun lige til nøds, han kan lokkes til at spise en flaske, morgen og aften. Men så må vi jo håbe det går stærkt med den nye tand, hvis det da er den der driller. Men det tror jeg nu nok det er.
 
Ud over det sker der ikke så meget. Bastian øver sig stadig på at kravle, men kan ikke endnu. Han kan til gengæld mave sig frem ligesom en soldat, det ser meget sjovt ud.
 
der kommer sundhedsplejerske den 1. februar så kommer der nok lige en lille opdatering mere.
Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.

Et svar til Pyha tænder igen???

  1. elisabeth siger:

    Hej Maria og Bastian
    Tak, for kaffe….. Håber ikke Bastian bliver forkølet af alt det sjasken med vand…hehe Vi ses i morgen
    Knus fra sviger og farmor
    Elisabeth 😉

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

