dagplejeplads og bla bla.

Uuuuha så truer den gamle hverdag igen. Vi har fået tilbudt en dagplejeplads til Bastian i Lyngerup. Det er jo dejligt tæt på og lige på vejen til arbejdet, så det er der jo ingen problemer i. Men men men, det betyder jo også at jeg selv snart skal starte arbejde igen. Det er da meget godt, så får jeg set nogle andre mennesker og kommer igang med at lave lidt igen. Men jeg synes jo også jeg hygger mig meget godt med at gå herhjemme sammen med Bastian og med at besøge farmor i tide og utide. Men det skal nu nok gå alligevel alt sammen. Det værste er jo nok at Bastian jo skal overlades til en anden hele dagen, det ved jeg ikke om jeg synes e rmorsomt. Men sådan har enhver mor det vel, når hverdagen banker på døren. Og det skal nu også nok blive dejligt at komme igang igen. Jeg skal vidst bare lige have lidt tid til at vænne mig til tanken om ikke selv at have bastian hos mig i løbet af dagen.
 
Og stur stur nummer….. NU kravler Bastian, hvor er det bare skønt, det ser lidt usikkert ud endnu men han kommer jo fremad, og ender altid der hvor han gerne ville hen, så det er rigtig fint er det. Så skal jeg bare til at have de forbudt for børn ting væk fra børnehøjde, så ikke små pillefingre kommer for tæt på og kommer til skade eller ødelægger noget.
 
Nåh Vi venter stadig på at det bliver den 1. februar, så sundedsplejersken kan komme forbi, og vi kan få vejet og målt Bastian. Jeg synes han er ved at være lidt tung nu. Især fordi, han sidder jo ikke stille når han er på skødet. Næh der skal sgu ske noget, og han ville jo gerne, hvis han kunne få fingrene i alt, der er inden for miles omkreds, så han hiver og flår i en for at komme fremad og snuppe tingene.
En rigtig vandhund er han også. Og dte store hit i øjeblikket er en balje med vand, til at plaske i, og så putter vi pebbernødder ned i han kan sidde og fiske efter, det synes han er rigtig morsomt, og der kan gå laang tid med at sidde og rode med det. Og bagefter går der lige så lang tid, for moren, med at få tørret borde og gulve, og give barnet tørt tøj på igen.
 
Så her sker der da lidt efterhånden. Og nåh ja så er han stadig irriteret af tand nummer 2, som endnu ikke har vist sine takker i gummerne.
Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

