Stakkels Bastian

Bastian det lille pus har været syg de sidste 2 dage. Søndag var vi en tur hos Else og Benny. Benny spurgte om Bastian måtte få en kiks, og jeg sagde selvfølgelig at det ville han rigtig gerne, men da han har tygget på den et par gange kaster han bare op ud over gulvet. jeg tænker at han bare har fået den kiks galt i halsen og at han derfor var kommet til at kaste op, for han virkede helt normal.
Hjemme igen spiste han som han plejede, og kom i seng som han plejede helt uden problemer. Senere da jeg selv ville i seng, tjekkede jeg lige om han havde dyne på, men så havde han igen kastet op ud over hele sengen. Men han havde slet ikke sagt en lyd, og var bare faldet i søvn i det ígen. Så han var smurt ind i opkast, og var iskold fordi han jo var våd. Bleen var også helt fuld. Så jeg hev ham op af sengen og fik vækket kenneth, som skiftede sengetøjet mens jeg badede Bastian. Han var så smadret så han  var ved at falde i søvn på puslebordet mens jeg gav ham rent nattøj på.
Mandag var han også bare rigtig ked hele dagen, og ville ikke spise noget andet end sin morgenflaske. Han ville kun drikke vand og sove. Så vi har ligget og puttet på sofaen begge to for jeg selv har haft migræne, så jeg var også godt smadret. Bastian har hele dagen været vågen ca. en gang i timen og været rigtig ked af det. Og jeg har ikke rigtig kunnet gøre noget for ham andet end at ligge med ham og give ham lidt vand når han ville have det. resten af dagen har han på skift sovet hos mig og i sin barnevogn.
Da kenneth så kom hjem fik han altså lov at overtage lidt, ogjeg faldt i søvn på sofaen, med en massiv hovedpine. kenneth har i mellemtiden givet bastian lidt mad og lidt mere vand, men ligesom resten af dagen havde Bastian slet ikke lyst til at spise og faldt i søvn igen. så han blev lagt op i sin seng. og jeg endte med at kaste op på grund af den skide migræne. Og jeg har så sovet ind til ca. klokken 24, og har det noget bedre nu. så Jeg krydser fingre for at Bastian også har det bedre i morgen. Ind til videre sover han bare helt roligt i sin seng.
Nu vil jeg gå op og se om jeg også kan falde i søvn igen, og så håber jeg at alt er som det pleje rat være imorgen.
 
Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

