YES YES og ØV + bla. bla.

YES: Bastian har været brækfri hele dagen idag, det er så første gang siden søndag. Han er bestemt ikke pjevset mere og vil gerne kravle rundt og lege selv igen. så det er bare skønt er det.
 
YES: Vi har idag været ude og handle, så fryseren er nu totalt proppet. Så der skulle være til hele måneden mindst. Det er fedt den har ellers været stort set tom siden november.
 
ØV: Sundhedsplejersken har været her idag, det plejer jo at være en hyggelig oplevelse. Men Bastian har jo som nævnt været temmeligt syg, og har kun taget 50g på, på 2½ måned. Og det er alt alt for lidt, så nu skal vi til åbent hus den 4. Marts hos sundhedsplejerskerne, så vi kan se om han indhenter det hurtigt igen. Det håber jeg satme han gør. Orker faktisk ikke at skulle bruge den lille rest af energi på at at kontrollere hvad han spiser og præcis hvor meget han så tager på. så kryds lige fingren fra nu og frem til 4. Marts.
 
Bla. Bla.: på Søndag skal Magnus døbes, det skal nok blive hyggeligt, der kommer jo nok et par stykker jeg ikke har set længe. Og gaven er også købt idag, men jeg siger ikke hvad det er haha.
Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

