Magnus blev døbt

Så blev det søndag den 3. Februar, og Magnus er nu døbt. Det fulde navn blev Magnus Emil Andersen, og det var heldigt for nu har vi jo gået og kaldt ham Magnus  nogle måneder hehe.
Det var en fin fest, og Magnus smilede sådan til præsten, da hun puttede vand i håret på ham, så hun kom til at grine lidt.
Der var masser af god mad, og flotte flotte kager til desert.
Da vi havde spist hovedretten skulle børnene slå katten af tønden, for det var jo også fastelavn idag, det morede hele festen, og var en rigtig god ide, så ungerne kunne få brugt lidt krudt.
Magnus fik masser af tøj og gavekort til børnebutikker, 2 sølvsparegrise 1 traktor og 1 racerbil, et billegetæppe med veje og bygninger på, og af os fik han ‘de små synger’ på bog og cd. Lidt legetøj fik han da også.
Bastian fik ikke sovet særligt meget så han var ret så gnaven til sidst, og vi var alle godt trætte i hovederne. Men det var en rigtig hyggelig fest synes jeg.
Mormor havde brugt lidt penge på Bastian også, og købt 2 pakker bleer fordi de var på tilbud, så det var dejligt, jeg tror vi har bleer nok til 2 måneder nu.
Bastian er heldigvis ikke syg længere, og spiser nu præcis som han plejer, det er meget rart, var ved at blive bekymret for om det nogen sinde ville gå over. Nu skal han så bare lynhurtigt tage1 kg på og så e ralt godt igen.
Nåh er godt træt i hovedet og sidder her og næsten sover, så vil lade sofaen hoppe på mig.
Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

