2. runde

Ja så tager vi lige 2. runde af roskildesygen… Hvor er det bare øv altså. Hvorfor er der ikke en vaccine mod det skidt.
Bastian har det fint, men han kaster op en gang imellem. og han har kastet op i sin seng tidligt i morges, og har derefter bare lagt sig til at sove i det. Det er så klamt, og tænk engang at sove i sit eget bræk, det er lidt irriterende han ikke kalder på en når det sker. Jeg var inde og kigge til ham da jeg selv gik i seng, og der havde han det helt fint. Han har slet ikke haft feber endnu, og har kun kastet op en enkelt gang om dagen de sidste 3 dage ca. men han gider ikke rigtig spise i øjeblikket, tror nu mere det er stædighed, fordi han meget gerne vil drikke vand. men det er møgirriterende, at det er en kamp hver gang jeg skal have noget i ham. Det går meget godt med at få grøden i ham, fordi det går så hurtigt og ikke skal tygges, men rugbrød tager det bare 100 år med, og han kan slet ikke spise hvis der er folk der taler til ham, eller går rundt omkring ham.
Jeg selv er også syg nu. Jeg kastede op klokken 04:30 i morges, efter at have haft ondt i maven det meste af dagen. og idag har jeg bare ondt i maven og ryggen, og HELE mit skind. Så jeg har fået Stina til at komme og bade Bastian, som stinker af bræk, for jeg kan slet ikke overskue, at skulle sidde med ham på gulvet og blive våd.
 
Eva og Olivia har været på besøg i weekenden, det var rigtig hyggeligt. Bastian blev lagt i weekendsengen inde hos os, og Olivia i Bastians tremmeseng, og så havde vi fået en boksmadras seng fra svigerne, så den stillede vi på Bastians værelse, så Eva og Olivia kunne sove sammen derinde. Fredag smuttede vi en tur i byen sammen med Stina, Melina, Magnus og morfar Kim, det var rigtig hyggeligt, og vi sluttede af med at spise en pizza alle sammen. Da vi kom hjem lavede Kenneth og Johnny god mad. Bøffer af nakkekam med hjemmelavet barbecue marinade, salat, hasselbagte kartofler, og favoritsovs. det smagte rigtig godt. Efter maden, drak vi et par øller hver og sad og snakkede ved køkkenbordet, til langt ud på natten. ungerne sov bare så der var ikke nogen stakkels mødre der farede op og ned ad trappen hele tiden.
 
Her søndag morgen kom Johnny så frisk og frejdig med morgenbrød, og han lavede kaffen, mange gange, så det er dejligt når man er lidt slatten.
 
Hyggelig weekend, selvom den er endt i bræk og ømt skind.
Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

