Så slap vi igennem.

Jeps, roskildesygen er sat på porten herhjemme fra nu af, den e rikke længere velkommen her, det giver alt for meget ballade.
Til gengæld, har vi (forhåbentlig) hentet skoldkopper i frederiksværk. Sam var den plettede uddeler af dem. Så håber vi bare at Bastian er smittet. så vi kan få det overstået, inden dagplejestarten i Maj.
 
Bastian rejser sig op ad alt nu. Og kommer hele tiden til skade, for han har nemlig ikke lige forstået, at man altså ikke bare kan slippe tingene, når benene er lidt som gele stadig. så han er mere blå end hudfarvet for tiden, og øjnene er tit meget våde.
 
Støjniveauet herhjemme, er også generelt meget højt for tiden, pyyyyha tud og vræl og larm, og ting der vælter hele tiden…. jeg tror jeg skal have at i hende mormoren og sende Bastia på weekend, det ville vi vidst alle kunne nyde tror jeg.
 
Sidste nye vægt-status fra Bastian er 8800g. Vi vejede ham hjemme hos Tanja den 25 Februar, da hendes sundhedsplejerske var der da vi kom forbi. Så det går fremad, selvom den vægt var med tøj og ren ble på.
 
Bastian er begyndt at bruge barnevognssele, men han har ikke helt fattet konceptet. Placeringen af seleringene i hans barnevogn gør at jeg er nødt til at lade selen være lidt løst spændt fast, så bastian  okser rundt, og ender endda ofte i benenden af vognen, han kan endda stå op og rokke vognen fra side til side. Tossede unge.
 
Nåh dte var lige en lille update på lidt af hvert her. se de sidste nye billeder af Bastian i mappen jan-mar 2008, der er også nogle fra da Olivia var her og lege med Bastian, og lidt af Josefine og Andrea fra mødregruppen.
Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

