bare lige lidt

pyha så er det ved at være tid til bastians 1 års fødselsdag og hans knæsætning. en invitation er på vej, men det går ikke så hurtigt…
men det betyder jo så en masse planlægning, pyha da. indkøb herhjemme, og øl og vand i tyskland, og bestille kød, og alt det der… stress…
 
Nåh men bastian render rundt og hygger sig herhjemme…. han råber meget for han er lidt mor syg, eller rettere han er ligeglad hvem det er bare man gide tage ham op, men jeg kn jo ikke rende rundt med ham på armen hele tiden, det vil han bare ikke helt give mig ret i for tiden. så der går maaaaange minutter med at bastian fiser rundt og hiver mig i buksebenene, mens jeg forsøger at rydde op lidt her og der….
 
Bastian er helt nede på at sove kun 1 gang om dagen, fra ca. 12:00 til ca. 15:00, så han kan godt være lidt pylret om aftenen, men det kan snildt klares med lidt mad eller en kiks en gang imellem. Så kommer han i seng ca. 19:30 og sover helt til næste morgen uden at få noget i mellemtiden, meeen det har han nu gjort altid faktisk…
 
nåh det var bare lige lidt info om ingenting sådan set. hav en god dag alle, og familien bedes huske at sætte kryds i kalenderen den 17. Maj.
Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

