gravid, og lidt andet.

Ja, så blev jeg gravid igen. det er ikke just planlagt men det gør ikke noget, vi vil gerne have en nummer 2 også. jeg skal til lægen den 8. Maj og have fundet ud af hvor langt henne jeg er. jeg håber jeg bliver sendt til en terminsscanning, for jeg ved ikke helt selv hvor langt jeg er. Det er 52 dage siden jeg sidst havde mens. så jeg går ud fra jeg er et sted mellem 3 og 5 uger henne, men vil jo gerne have det slået fast, sådan helt præcist. Men altså foreløbig efter egne udregninger, vil terminen blive midt i december ca. det er lidt for tæt på jul synes jeg, men sådan går det jo når man ikke planlægger det lidt først.
Jeg er spændt på at se vordan det kommer til at gå med denne graviditet, med hensyn til bækkenløsningen, det var jo ret slemt da jeg ventede Bastian synes jeg, og det bliver vel ikke lettere 2. gang, må man gå ud fra. men jeg håber at det går alligevel, det skal det jo.
 
Den 5. Maj skal Bastian starte i dagpleje, og det er vidst meget godt. Jeg kan godt mæærke at han ikke rigtig længere bliver stimuleret ordentligt herhjemme, når der kun er mig at lege med. han råbr af mig hele dagen og er en smule pylret, fordi han vil underholdes 24 timer i døgnet, og det kan jeg jo altså ikke. der skal jo også ryddes lidt op en gang i mellem og tøjet skal vaskes og alt det der. så jeg tror det bliver godt for ham at komme ud og opleve noget andet end bare hans kedelige mor, og også ¨så han kan få brugt lidt af alt det krudt han har, han er en lille smule hyperaktiv i øjeblikket synes jeg. Bastian kan næsten gå hvis man bare holder ham i 1 finger nu, så det kommer nok hurtigt når han starter i dagpleje tror jeg, så kan han jo kigge lidt på de andre børn og forhåbentlig abe lidt efter dem.
 
Den 17. maj skal vi holde Bastians knæsætning og 1 års fødselsdag, det bliver sjovt. Både det at han jo allerede fylder 1 år, det er godt nok vildt, men det bliver også dejligt at samle familien til Bastians første store fest, og en masse god mad. Så håber vi bare det bliver godt vejr, så vi kan spise ude i det fri. jeg synes det ville være ærgerligt hvis jeg skulle presse 60 mennesker ind i langhuset, jeg vil meget hellere have at folk kan sætte sig ved bord-bænke sættene udenfor, som de har lyst til. Og så er det jo sjovere at holde sommerfest hvis man kan være ude i solskin og alt sådan noget.
 
Min mor har været her noget tid, og vi har syet vikingetøj til den helt store guldmedalje, så det glæder vi os til at tage på til festen, vi bliver alle så flotte at se på. Og så har hun jo været sød til at tage bastian en hel del,og det har bestemt været dejligt, for han kan godt nok være lidt træls i humøret for tiden, så jeg synes efterhånden jeg trængte til en lille pause.
 
nåh det var vidst det for nu. Hav det godt alle sammen, til vi ses igen.
Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

