Så er det vidst tid til en ordentlig update.

Ja vi fik jo holdt Bastians knæstætning, det var riigtig hyggeligt. Lidt koldt da det ikke jsut var Maj måneds varmeste dag. men folk hyggede sig vidst alligevel. Vi fik helstegt pattegris og helstegt lam, samt en masse salat tilbehør, pasta og flütes. Senere var der kaffe og frugtsalat. Lidt slik og chips blev der da også plads til.
 
Bastian fik masser af fine gaver, som bliver brugt flittigt herhjemme.
 
Ceremonien, gik rigtig godt, uden skrig og skrål. der blev plads til både at hive mor i håret og farfar i øreringen.
 
Tja og som i jo nok alle ved er jeg gravid igen. Baby skulle gerne melde sin ankomst lige omkring den 4. december siger de kloge hoveder. Så det bliver et lille nissebarn denne gang. vi har været til nakkefoldsscanning, og alt så fint ud tallene var 1:19000 (og noget) så det er rigtig godt.
Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

