Bare lige lidt nyt.

Her går det skam sådan set fint synes jeg….
 
Felix har ikke så meget mavepine mere, stadig noget om aftenen og en lille smule i løbet af dagen nogen gange, men det går hurtigt over synes jeg. I hvert fald de fleste dage.
Om aftenen bliver han lagt i sin egen lift, ved siden af vores seng, når jeg har ammet ham i søvn. Og det samme igen hvis jeg kan få åbnet mine øjne når han vågner om natten. Meeeen det sker næsten hver nat, på et eller andet tidspunkt, at han kommer over og ligger i min seng og spiser og sover, for så kan jeg jo også sove videre igen. Det er nu meget hyggeligt, men hold da op man bliver skæv i kroppen af at sove sammen med sådan en lille én. Så jeg prøver på at tage mig sammen til at få ham lullet ordentligt i søvn, så han igen vil ligge i sin lift. Men det er lidt hårdt for ryggen at sidde op i sengen og amme, og især når man skal have bøvset Felix f, synes jeg det er lidt svært at sidde sådan ret op og ned. Så det ender altid med at han sover sammen med mig, så jeg kan amme liggende, ellers står vi op og sætter os ned i sofaen
 
Bastian vil meget gerne have fat i Felix. Så skal han lige have sine sutter, og så skal han lige have et kys, og så skal han bare lige kigges på. Men Bastian er jo lidt hård, og kan være slem til bare at tage fat i Felix hovede hvis det ikke vender rigtigt, og hiver så bare i Felix. Så Felix græder jo selvfølgelig, og Bastian bliver lidt fornærmet over at han ikke bare  må alt det han vil.
Men altså Bastian er rigtig glad for Felix nu og det er jo dejligt…
 
Så har vi fået lov at låne en kravlegård af Ditte og Niels, så den skal vi lige have taget os sammen til at hente jo. Det vil nok gøre det lidt lettere for Felix at få fred til at ligge og kigge lidt, uden det behøver være i liften, for at slippe for Bastians pillefingre…
 
God jul til alle..
Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

