Det har været Bastians fødselsdag….

Ja så har det sørme også været Bastians fødselsdag. 
 
Mor: "Bastian hvor gammel er du"
Bastian: "2 årn"
 
Hehe det lyder sjovt når han siger det.
 
Nåh men her var maaaaange gæster, og Bastian fik gode gaver. Masser af tøj, sandlegetøj, og sko. Alt sammen noget vi havde ønsket os…. Af os selv fik han en 3-hjulet rød cykel jo, den er fin synes bastian, og han vil også gerne køre på den, men det er godt nok svært med de små ben.
 
Vi fik selvfølgelig både boller og kakao, og lagkage, med blå flødeskum på. Men der var også rigtig mange der blev til grillmaden, og melodi grand prix, med slik og det hele til.
Det var rigtig hyggeligt.
 
Det går ellers rigtig godt med de to krudtugler. Bastian laver som sædvanligt masser af ballade, men han er jo også skide skæg, og er begyndt at sige en masse nu…
Han sparker mig desværre rigtig meget når jeg vil skifte ham, så for dte meste gør kenneth det. Så slipper vi for kanmpen, og tårene fra bastian når mor forlader ham. Det hjælper nemlig ikke hverken at sige det pænt, eller at skælde ud. det eneste der virker er at gå fra ham, eller smide ham ned på gulvet med bar røv. Men det er smadder ærgerligt synes jeg, at vi skal slås hver evig eneste gang. Han slår mig også når han bliver sur, og der er noget han er uenig med mig i. Og det er til at få fnidder af, jeg gider ikke bruge tid på at være sur på Bastian hele tiden, og han græder så hjerteskærende, fordi han jo synes det er uretfærdigt….
 
Felix er begyndt at sige en masse lyde nu. Han hviner og skriger og nynner og blæser bobler, og jeg skal give dig skal jeg. Han triller hele vejen rundt, og er dygtig til at stå på benene, når man kun holder ham i hænderne.
Felix får også grød nu. Og det er den hjemmelavede slags. For tiden er det boghvedegrød, og det kan han rigtig godt lide. Han smiler og spræller og siger uuuhmmmmm hele tiden mens han spiser det, så det er jo skønt synes jeg.
 
Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

