Fødselsdag hos moster mums og sy sy sy sy…

Idag var jeg til fødselsdag hos min moster Jannie i Frederiksværk.

Det var rigtig hyggeligt. Tiden løb desværre fra mig her hjemme, så jeg kom omkring 45 minutter senere end alle andre :S

Men jeg nåede da et skønt morgenmadsbord 🙂

Og de har jo fået en ekstra lille hundehvalp, som selvfølgelig er sååååå sød 😀 Agnes hedder hun, og det er da også meget sødt synes jeg 🙂
Min moster Karin var der jo også, og hun havde også sin golden retriever hvalp Bianca med, så der var liv og glade dage, med i alt 3 hunde i stuen og haven…. Trip trap træsko var det 🙂

Da jeg skulle hjem startede jeg, ligesom mange andre, bilen, og så havde den skismer fået sig en ny lyd, det var altså virkelig sur røv, og på turen hjem kom jeg frem til at det vidst var udstødningen der enten var knækket eller gået hul på. Så når nu der skal være en ny lyd åbenbart, så er det da altid noget at det ikke er “andet” end udstødningen, hvilket min far bekræftede da jeg kom hjem.

Så nu kører jeg rundt i en bil der lyder som en blanding af en prut i en dåse, og den der klap klap klap lyd der kommer når man sætter et stykke pap fast ved cykelegerne…. :S

Så ja, den skal jo laves i hvert fald, bare ikke lige imorgen altså…..

Nåh vel hjemme, trods alt, havde jeg lige lidt tid til mig selv, og jeg gik derfor straks igang med at sy brødkurve…. Jeg havde købt en voksdug og en almindelig dug med noget ugleprint i Rema1000 da jeg var ude og handle Torsdag. Og så havde jeg fundet et par syvejledninger på brødkurve på nettet. Det så jo nemt ud, så det skulle da prøves af.
Og ved i hvad, det var sgu simpelthen SÅ nemt altså 😀

Så nu har jeg produceret 3 forskellige kurve idag 🙂

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

