Fastelavn imorgen….

Eller altså ja, det ER jo ikke fastelavn imorgen, for fastelavn har det jo allerede været een gang i år. Men på grund af sygdom “svigerfamilien” måtte man aflyse fastelavn den gang det rigtig var tid.

Men så lige her den anden dag, blev vi inviteret til fastelavn hos ungernes far, farmor og farfar… Det skal skam nok blive hyggeligt 🙂

Så nu er det på med udklædningerne igen, frem med køllen og så ellers banke løs på den sagesløse tønde, så vi kan få noget guf ud af den 😀

Igår blev jeg så lige bedt om at bage boller til begivenheden, og det ville jeg da gerne. Så bollerne e rnu bagt, skal lige have dem pakket i en pose.

Og så har jeg ellers også klippet ud til to brødkurve. En til moster Anika, som har bedt om at få en. Og en til bollerne imorgen. Så dem tror jeg lige jeg syr sammen, hvis ikk emin maskine driller skulle det jo gerne gå hurtigt at sy fire stykker stof sammen 🙂

Og ja, så har jeg bare været dårlig idag. Igår havde jeg voldsomt meget kvalme, men tog på job alligevel, for det første fordi jeg havde meldt mig rask dagen før, og for det andet fordi vi skulle have ekstra ordinært personalemøde, og jeg følte mig lidt skidt ved at skulle blive hjemme i sengen, men sagtens kunne tage til møde, for mødet ville jeg da bestemt være med til, uanset hvad…

Nåh men afsted på arbejde med mig, torsdag, efter at have været syg onsdag. Men jeg rendte bare rundt hele dagen med den ondeste kvalme. Kunne virkelig ikke finde ud af om jeg skulle kaste op eller ej. Heldigvis blev det ikke til noget af den slags, men kvalmen fortsatte da. Og da jeg stod op i morges var det bare endnu værre.
Så heeeeele dagen idag har jeg bare sovet på sofaen, altså fra jeg afleverede ungerne, til jeg hentede dem igen… Og da jeg vågnede var jeg simpelthen så sulten, så jeg har spist en enkelt bolle, da jeg havde hentet ungerne og vi havde spist aftensmad. Men så fik jeg bare SÅ ondt i min mave. Suk suk….

Og jeg tør sgutte lige tage et par piller, det plejer at have en ualmindelig dårlig effekt på min maves indhold, når der i forvejen er mavebøvl….

så altså, nu, at sy en eller to brødkurve sammen, og lige bagefter i seng og puttesove… Og imorgen, fastelavn, igen 😀

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

