Så er det godt nok tæt på at være sommer da :D

Aaaaarh ja, idag har været en god dag. Bortset fra at jeg døjer lidt med maven på 3. dag i træk altså… Men ellers har det været en fin dag synes jeg.

Vejret har været fantastisk. Faktisk så fantastisk at jeg endte med Maosko og knickers og en tynd bluse bare. Der plejer ellers at skulle ret meget varme til før det sker 😉

Jeg har fået støvsuget, ryddet op hist og her, lagt tøj sammen, vasket lidt tøj, været lidt ude med ungerne, drukket kaffe med olde, og ellers bare tusset rundt og hygget mig i hjørnerne.

Hverken ungerne eller jeg har set tv eller siddet ved puteren, for alle har været aktive hele dagen 😀

Først klokken 19:30 ca. da jeg lagde Bastian op i sengen, fik han lov at se en film at falde i søvn på, og jeg startede puteren og tv’et i stuen.

Det har bare været rigtig hyggeligt hele dagen, og ungerne har næsten ikke skændtes, så det har været skønt for alle parter synes jeg 😀

Olde og Bastian gik en tur i Brugsen på et tidspunkt, og de var læææænge væk. Da de kom tilbage var Bastian helt vild, for de havde været inde hos Gitte og Flemming på vejen, og de havde altså en mini trampolin, som Bastian gerne måtte få, men olde havde ikke turde tage den med hjem, uden at snakke med mig først.
Så da de kom hjem måtte jeg selv over gaden, og se på trampolinen, og Bastian var slet ikke til at styre da han så jeg kom hjem med den.
Bastian og Felix var rigtig gode til at skiftes til at hoppe på den, mor skulle bare lige tælle til 4 eller 5, og så sige stooooop, så byttede de, og blev slet ikke uvenner 🙂

Jeg lavede koteletter, og kartofler og gulerødder med bearnaise til aften, og jeg hyggede mig egentlig fint med at lave mad for en gangs skyld. Måske fordi døren endelig kan stå åben og ungerne kan lege som de har lyst til udenfor… I hvert fald var det hyggeligt, og maden smagte dejligt, og ungerne spiste godt af den 🙂

Og ja, så var det ved at være sengetid for Bastian og Felix, og det gik også ret godt med det. Felix var hammer træt, og sad halvdelen af tiden ved aftensmaden med en knytnæve på kinden for at holde hovedet, så der var ikke rigtig noget brok, eller problemer med at få puttet ham i sin seng 🙂

Bastian var der jo heller ikke problemer med, for han skulle jo se Kung Fu Panda oppe i mors seng. Han så den færdig, det havdej eg godt nok ikke regnet med han kunne holde sig vågen til, så da filmen var slut slukkede jeg for dvd og tv, og så lagde han sig pænt til at sove 🙂

Og nu venter jeg så bare på at Mikkel dukker op, det er over en uge siden jeg sidst har set ham.

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget . Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

