Så blev det Tirsdag…..

Tja, en helt almindelig Tirsdag er det idag.

Jeg har meldt mig rask på arbejdet. Maven er vidst ved at være helt i orden lige pludselig, og snotten er jeg sådan til dels sluppet af med, så det er til at trække vejret igen.
Hovedpinen slipper jeg tilsyneladende ikke for lige foreløbig, så den må jeg bare tage med på arbejde, men den skulle jo heller ikke så gerne smitte nogle. Så må vi jo se om jeg kan tænke for den 😉

Idag kom Leif forbi med de fleste af de penge han skyldte mig. Han blev simpelthen hængende i 2-3 timer og bare brokkede sig og snakkede og snakkede om alt muligt som jeg hverken kan eller vil hjælpe ham med. Og han var vidst tæt på at bryde sammen et par gange, men jeg lod altså virkelig som om jeg ikke kunne se det, for jeg orkede ham bare ikke. Virkelig ikke. Jeg underholdte mig selv med at håndsy en model til det overtræk jeg gerne ville lave til min røremaskine, så jeg ikke behøvede bare at sidde og stirre på ham i alt den tid han var der.

Det endte med at jeg måtte lave en finte på ham, og køre i byen for at slippe af med ham igen.
Altså jeg skulle i byen, og ville egentlig have gjort det tidligere, men til sidst var det simpelthen for at komme af med ham altså… Han okkuperede simpelthen alt min ego-tid og det var ellers min mening jeg ville have gjort lidt her hjemme, inden jeg skulle hente børnene fordi jeg skal lukke på arbejdet imorgen… Men det blev altså så ikke til meget jo….

Fik lige ryddet køkkenet mens han sad der også.

Nåh men jeg fik skubbet ham ud af døren, og kom afsted mod Skibby, så jeg kunne få betalt en regning, og lige se om der var noget jeg skulle have. Det blev så til en pose kartofler hehe….

Jeg havde lidt tid til overs, og besluttede at ose lidt rundt inde i genbrugsforretningen hvor de har virkelig meget tøj. Jeg fandt en enkelt nederdel, som var rigtig fin faktisk, og så fandt jeg et stykke stof, som jeg også synes var rigtig sejt 🙂
Alt i alt kom jeg af med 60 kroner i genbrugsforretningen.

Da jeg havde hentet ungerne, og serveret the og lune boller til dem og mig selv blev Magnus hentet af Brian, og så satte jeg en tegnefilm på til drengene. Det tissede jo ned udenfor, så jeg kunne ikke have døren stående åben, og jeg orkede heller ikke lige sjaskvåde børn her sidst på dagen. Så det blev til en tegnefilm, som Bastian faldt i søvn til 😉

Mens Bastian sov til tegnefilm, og Felix tussede rundt og lavede ballade, fik jeg syet det færdige overtræk til  min røremaskine, i det nye stof jeg havde købt i genbrugsforretningen 🙂

Jeg blev ret godt tilfreds med det, men det var altså også MEGET nemt at lave 🙂

Der blev en god sjat tilbage af stoffet, men jeg ved ikke lige hvad jeg vil sy af det. Det er ret groft/slidstærkt så det kunne godt blive til nye stolebetræk måske?

Ellers nogen der har en god idé????

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Så blev det Tirsdag…..

  1. Rikke Jørgensen siger:

    Du kan da bruge det til at ombetrække de stole som stoffet ligger på:-) Så bliver de forårsfriske…:o)

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

