Frugtsalat og P-møde.

Nåh, så var det endelig tid at min krop ville tillade mig at tage på arbejde igen 🙂

Idag skulle vi have personalemøde, og i disse tider er der bare mange ting at snakke om, så man bliver helt ør i hovedet.
Jeg havde aftalt med en kollega at vi skulle have frugtsalat til mødet, og det skulle være den super usunde slags, med creme af creme fraiche og piskefløde og vanille og flormelis 😀

Det smagte skønt, og på vej hjem fra arbejde kørte jeg inden om Ditte og Niels og afleverede lidt af det der blev tilbage.
Niels ELSKER søde sager, og kan under ingen omstændigheder modstå hverken mine kager eller min frugtsalat, så jeg skulle ikke risikere at blive slagtet for ikke at dele 😉
Niels blev meget glad for sin frugtsalat, som vidst var tiltrængt oven på en masse gravearbejde i haven 🙂

Imorgen er sidste arbejdsdag inden påsken kommer, og så har jeg ferie en hel uge, fordi arbejdet har lukket de 3 dage før selve påsken også…. Det skal nok blive godt, så håber jeg bare vejret vil være godt alle dage, det kunne jeg rigtig godt tænke mig 😀

Ungerne skal hjem til deres far torsdag eftermiddag, og skal så være hos ham i påsken. Så de skal både male på æg og trille med æg, det synes de sikkert er skide skægt. Og masser af slik er der jo også sådan en dag 😉

Jeg selv skal vidst bare slappe af de dage, og så er der lige en familiær påskefrokost den 22. det skal skam nok også blive hyggeligt 😀

Idag tog moster Stina ungerne med hjem, fordi jeg jo skulle til det p-møde på arbejdet, og ikke selv kunne nå hverken at hente dem, give dem aftensmad, eller putte dem. Så jeg blev bare på arbejdet, og tog en gang massage i den fiiiiiine nye massagestol vi har fået der oppe 😀
Da jeg kom hjem var Felix lagt i seng, og Bastian sov oppe i morfars seng. Så morfar bar ham lige hjem i min seng da jeg kom hjem. Bastian nåede lige at vågne op, så vi kunne sige hej og godnat til hinanden, og så faldt han i søvn, næsten så snart han ramte sengen og fik dynen over sig.

Nu har jeg lige spist en skål frugtsalat, igen 😉 Og så tror jeg bare jeg lige skal lure lidt rundt her, og så skal jeg vidst snart i seng….

Har ikke lige kunnet komme på nogle syprojekter jeg kan lave af de ting jeg har hjemme.
Og de små projekter jeg har liggende, som bare liiiiige skal afsluttes trækker simpelthen bare ikke idag…
MEN jeg SKAL snart have sluttet min vikingekjole af, og jeg skal have syet nye vikingebukser til ungerne… Hm, jeg må vidst hellere snart tage mig sammen. Har da også en kofte der var for lille til en af vikingerne, den skal jeg have syet om til en selekjole til mig selv. Ingen af delene er særligt store opgaver, og skal gøres i hånden, så jeg kunne sidde lige her foran kukkassen og gøre det, men jeg giiiiiiiiiiider ikke lige nu… Måske i påsken???

Ellers brænder jeg mest for at få syet denne her tæppe-taske, men jeg mangler lige lidt forskellige ting til den… Stoffet for eksempel 😉

Er der måske nogle der ligger inde med stof jeg kan bruge??? Jeg ville gerne have noget slidstærkt noget til både for og bagside. Det på bagsiden (udvendig) må gerne være noget almindelig pænt stof, med et forholdsvis neutralt mønster, men det på indersiden skal helst være i vikingevenlige farver. Gerne ensfarvet, måske lidt mørkt???
Any givers? 😉

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

