Har sovet hele dagen næsten.

Tja, idag sov jeg næsten hele dagen væk, eller det gjorde jeg faktisk. Jeg kom sent i seng i nat, og drengene er hos Kenneth, så jeg lukkede bare øjnene og sov som en død mand, da jeg gik i seng.
Jeg stod egentlig først op klokken 16 tror jeg. Og klokken ca. 17 skulle jeg hjem til min søster som havde arrangeret noget mad hjemme hos dem. Vi var mig, morfar, mormor, Martin, Lissa og ungerne Albert og Laura, Anika, Mads, Stina, Brian og ungerne Melina og Magnus.

Vi endte med at komme til at snakke om kræmmermarkedet i Frederiksværk industrien, og besluttede at tage derned, de fleste af tøserne og min far, imorgen formiddag.
Jeg vil gerne derned fordi jeg så en lille stofbutik der, sidst jeg var der med far, men vi havde ikke tid nok til at jeg kunne kigge stoffet igennem, og få købt noget af det, så det vil jeg gerne imorgen, så må vi se om jeg har råd til det jo.

Igår var jeg jo på arbejde, den sidste arbejdsdag inden påskeferien som jo nu ER skudt igang 😀
Jeg kan godt lide påskeferie, og jeg kan også godt lide den massagestol vi har fået oppe på arbejdet 😉

Så var det jo også igår jeg liiiige fik taget mig sammen til at sy den vikingekjole færdig jeg har arbejdet på siden sidste sommer.
Jeg ville jo gerne kunne bruge den nu her til sommer på vikingemarkedet, så det er rigtig rart at den er færdig nu, og at den endda stadig passer, til trods for at jeg tog målene for knapt 10 kilo siden 😉

Så nu sidder jeg her, og overvejer at begynde på nogle nye aftagelige stolebetræk til køkkenstolene….. Hvad siger i?

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

