30 års fødselsdag i Lørdags.

HELDIGVIS ikke min egen da 😛

Næh det var en veninde fra Felix’ mødregruppe, som fyldte 30, og hun holdt simpelthen et brag af en fest. Temaet var Hollywood, og folk kom klædt ud i de fedeste kostumer. Tja, endda en enkelt fyr forklædt som STORbarmet prinsesse Leia (Star wars).

Line selv var en fortryllende Marilyn Monroe 😉

Nåh, jeg havde lovet at hjælpe i køkkenet, da Line pludselig stod uden den hjælp hun ellers havde arrangeret. Det skulle bare være en 4-5 timer med diverse tappas, og så buffet hovedret og dessert. Så det skulle vel ikke være noget problem 😉

Det var det heldigvis heller ikke. Jeg morede mig over alle de top-gennemførte kostumer der var. Alle havde virkelig gjort et nummer ud af deres kostumer, og ingen kom forklædt som sig selv.
Og så hyggede jeg mig ellers bare i køkkenet. Der var kun lige to gange 5 minutter hvor jeg kunne tillade mig at smutte ud med en smøg, men det gjorde nu ikke noget. Jeg synes såmænd tiden gik hurtigt nok.

Nåh men da jeg havde gjort mit, og var træt i fusserne, og køkkenet var rent (dog ikke ryddet) smuttede jeg hjem da jeg lige havde hilst på fødselaren, og sagt tak for denne gang.
Med en lækker cupcake i hånden, og lidt guldkarameller i håndtasken 😉

Da jeg kom hjem fra arbejde en af de efterfølgende dage, stod der simpelthen den fineste blomst på mit køkkenbord, og så lige lidt ekstra… Blomsten må i gerne se, for den var simpelthen SÅ flot synes jeg 🙂

Tak til Line og hendes mand, og deres gæster, for hyggeligt og sjovt selskab, og tak for blomsten, skulle det være en anden gang 😉

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

