Min egen fødselsdag.

Tja, i dette herrens år 2011 fyldte jeg så 28. Det var jo en helt almindelig Torsdag, og jeg ER jo ikke kendt for at gøre det store ud af min egen fødselsdag, så det gjorde jeg heller ikke denne dag.

Jeg skulle på arbejde, og på vejen modtog jeg en masse fødselsdags sms’er. Det var jo meget dejligt, så startede dagen godt nok 😉

På arbejdet havde en kollega sørget for god kage til kaffen i pausen, og børnene var også søde, og ønskede mig også tillykke med min fødselsdag 😉

Da jeg kom hjem stod der en flot buket blomster på mit stuebord. Jeg tænkte at de måtte være fra farmor (olde Gurli), og at jeg skulle huske at sige pænt tak når jeg kom der over. Men det gik lidt stærkt, så jeg glemte det i første omgang desværre.

Da vi nåede spisetid gad jeg bare slet ikke lave mad, og klokken var også lidt løbet fra mig. Jeg spurgte min far om ikke han skulle give middag til fødselsdagsbarnet og drengene, men det havde han ikke lige lyst til den dag 😉
Så fortalte Lene mig, at man spiser for 1 krone på kineseren, når man har fødselsdag. Man skal blot være i alt 4 kunder. Det lød sgu fint, og nemt. Og Kinesermad kunne jeg da godt liiiige spise lidt af 😉
Men altså vi var jo kun 3, for min far gad stadig ikke tage ud og spise. Så ringede jeg til Kenneth, og fik lokket ham med på kineseren.
Det var smadder hyggeligt, og ungerne synes jo det var skænt, at være ude med både far og mor.

Mens vi sidder og spiser, spørger Kenneth så om det var nogle flotte blomster der stod hjemme hos mig. Og ja, det var det da bestemt, men der var ikke noget kort på, og jeg troede de var fra farmor (olde Gurli)…..
Meeeeen Kenneth afslørede så at de altså var fra ham. Og det var da virkelig sødt af ham synes jeg, sådan at huske min fødselsdag, og endda lige sætte en blomst ind på mit bord. Lækkert lækkert 🙂

Kenneth skulle ned på vikingepladsen, og vi kørte med, bare for lige at sige hej, og det var nu også meget hyggeligt. Det var kun fægterne der var der, og så lige Gitte hestemor, men dte var dejligt at få hilst på dem. Der er så fredeligt på vikingepladsen, og altid skønt lige at møde et par mennesker der nede som man kender 🙂

Hjemme ville børnene ikke rigtig lægge sig til at sove, men det gik da til sidst.

Dagen efter havde jeg kage med på jobbet.

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

