Pauseblog om viking…..

Holder lige en pause fra en lille opgave 🙂

Jeg har liiiiiige glemt at skrige HURRA!!! For Bastian og Felix’ farmor, som har meddelt mig at hun hjertens gerne vil tage mine to unger med på scenen om søndagen under vikingespillet….

Det er jo virkelig fantastisk, for det betyder at jeg også kan være hestepige på scenen om søndagen 😀

Så pt har jeg 3 faste ugedage på vikingepladsen at give af 😉

Mandag og Tirsdag mellem 13 og 15:30 hvor jeg kan være med til at motionere hestene, og hvad der nu ellers måtte være at gøre 🙂

Og Søndag, hvor Elisabeth tager børnene med på scenen, kan jeg så være hestepige på scenen 😀

Behøver jeg nævne at jeg glæder mig helt vildt???? Wuhuuuu!!! Jeg skal være hestepige igen 😀 Kan slet ikke få armene ned 😉

Igår lykkedes det mig i øvrigt at få lavet 3 virkelig fine roser til en kollegas datters konfirmationskage… Jeg glemte selvfølgelig at tage billede :S

Glemte at fiksere roserne i deres kasse, til transporten hjemmefra og til jobbet, så var bange for de var smadret, men de overlevede turen, og jeg skyndte mig så at fiksere dem med skumklude oppe på arbejdet, så Maj-Britt selv kunne transportere dem sikkert resten af vejen 🙂

Nåh, så vågnede jeg idag med hovedpine… Og nåh ja, det sker jo ofte for mig, så intet nyt der… Det var ikke fedt til morgen, aftog lidt i løbet af formiddagen, og blev så sådan bølgende op og ned i styrke over middag og lidt frem, men til eftermiddag blev den pludselig strid, og da jeg nåede et punkt hvor jeg ville snuppe nogle piller, fik jeg kvalme, og måtte så vælge mellem piller og opkast eller bare hovedpine og kvalme, som KUNNE MÅSKE finde på at aftage af sig selv… Suk, valgte det sidste, og det virkede ikke, desværre…

Så da vi nåede aftensmad her hjemme, endte det med at jeg midt i maden måtte ringe til olde og bede hende tage børnene, så jeg kunne lægge mig en times tid, da de piller jeg alligevel tog før maden slet ikke lod til at virke…
Olde var god, og tog børnene, selvom hun kun havde små 3 kvarter til det, og egentlig skulle ud af døren… Men hun vidste jeg havde et stort projekt her til aften, så jeg havde brug for at være migræne-fri…
Jeg var nær aldrig faldet i søvn, fordi jeg ikke kunne finde ro for kvalmen og hovedpinen, men det lykkedes lige pludselig, og jeg fik sovet et sted mellem en ½ time og 45 minutter, før olde og ungerne vækkede mig igen…

Så var det tid til børnene skulle i seng, og Rikke og Maria kom for at lave kagepynt…. Og sikke mange fine ting de fik med sig hjem 🙂

Så nu er den dag, aften, og snart hele natten også, forbi, og jeg kan gå til ro i min seng, igen… Migræne-fri 🙂

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget , . Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

