Ooooog Pizza :D

Jeps, jeg gider ikke så meget lave mad for tiden…. Så det er jævnligt blevet til at vi har købt noget som andre laver for os 😉 Jeg gider heller ikke rydde op, derfor spiser vi det heller ikke hjemme…. Ungerne ELSKER det 😀

Sohow, idag spurgte jeg Bastian om vi skulle køre ud og købe noget aftensmad… “JA!” var hans svar til det selvfølgelig 😉
Og da jeg spurgte ham hvor han synes vi skulle spise mad henne, sagde han: “hos pizzamanden, helt derovre i Frederikssund” 😛

Faaaantastisk 😀 Så os alle 3 afsted mod Frederikssund, og købe en pizza på orienten 😀

Jeg kan godt lide Orienten. De laver for det første ganske glimrende pizzaer, og for det andet så husker de folk ret godt synes jeg. Betjeningen er god og alle de ansatte er altid meget venlige, og især meget børnevenlige 🙂

Det er aldrig særligt stressende at spise på Orienten, af en eller anden årsag er det bare et rart sted at være, selv hvis børnene er lidt hyperaktive… Og ja, det kan især Bastian altså godt være. Altså Felix kan også godt, men Felix er også bedre til at vente når bare han ved hvad han venter på, så Felix er nu altid rimeligt nem at have med ud og spise 🙂
Bastian derimod kan godt have svært ved at vente, så han nåede vel op og tisse 2 gange mens vi ventede på maden, og han rendte også 3 gange mens vi spiste….

Da vi havde bestilt maden gik jeguden for med ungerne, for at fordrive ventetiden lidt. Der er sådan en flodhesteagtig ting man kan ride på. I ved, een af de der man putter en milliard kroner i, og så kører den frem og tilbage i ca. 30 sekunder eller deromkring.

Og så en tur hen og prøve at fange en bamse i bamse-klo-maskinen, meeeen vi fangede ikke nogen desværre…. Det så ellers nemt ud 😉

Og så var det ved at være tid til maden 🙂 Så vi gik ind og købte sodavand, og Bastian fandt det bord vi skulle sidde ved 🙂

Bastian formåede, da vi var færdige, endnu engang at stikke ud af døren lige inden Felix og jeg var klar til at gå… Så igen måtte jeg ud og forklare ham at han altså ikke må løbe væk uden at have fået lov, og uden at sige hvor han går hen….

Nu er det jo sådan, at Bastian heldigvis er rimeligt forudsigelig, og han er meget bevidst om at man går på fortovet og ikke på vejen og den slags, så jeg var nu ikke bange for han skulle komme galt afsted, men derfor ER det bare stadig ikke rart, når eens 4-årige bliver ved at løbe i forvejen, før man er forberedt på det. Heller ikke selvom jeg god ved at han kun lige har rundet dørkarmen, og står og roder ved legetøjsautomaterne, og kravler op og ned ad den pisse dyre flodhesteting…

Suk, men bortset fra det med at Bastian spæner lidt rundt og er hyper, så gik nu meget godt, og jeg fik heller ikke brug for store ord her, heller ikke selvom han løb ud af døren før os andre….

Da vi kom hjem gik vi en tur op til morfar, og ungerne fik lov at se Ninja turtles i morfars seng, mens jeg og morfar drak kaffe, og så et eller andet andet i tv i stuen…..

Ungerne kom sent i seng. Ved 21-tiden tror jeg, så de faldt hurtigt i søvn, og jeg krydser lidt fingre for at de vil sove længe imorgen 😉

Og ellers øver jeg mig bare på at strikke 😛 Jeg har ikke strikket siden jeg var barn, og har aldrig været særligt god til det. Har heller aldrig kunnet strikke andet en ret-masker, men nu kan jeg da både strikke ret og vrang heheh…  Måske ender det med et par fingerløse vanter 😛

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

