Mandag og tirsdag….

Æhm ja, jeg er ikke lige så god til at huske (eller gide) at opdatere denne her hver dag. Nogle gange er der så bare ikke så meget at skrive om at det er det værd, og andre gange er jeg for træt, eller også har jeg bare ikke haft tid…

MEN nu må jeg hellere lige få opdateret lidt her. So, here it comes 😉

Mandag og Tirsdag var jeg en tur på vikingepladsen. Det var skønt endelig at komme ud og ride igen. Jeg er jo så glad for at være nede på vikingepladsen, det er en helt anden verden, og tiden, sådan rent klokmæssigt, er bare også noget helt andet. Men det er simpelthen så svært at finde tiden til at komme hjemmefra, og bare være med i det vikingespil.
Mandag og tirsdag kunne jeg dog slippe afsted med at komme med på ridetur efter arbejde, fordi jeg havde tidligt fri de to dage jo.

Og det var så dejligt befriende endelig at sidde på en hest igen, og bare tusse ud ad veje og stier, uden de store bekymringer. Okay okay, det strammede da liiiiige rigeligt i de ellers så slappe skinker bagefter, men skønt var det altså alligevel 😀

Jeg fik i øvrigt lige lov af min mor at komme til hest igen Lørdag, fordi der var afbud, og hun alligevel var her sammen med mig og ungerne…. 😀

Så er der premiere på vikingespillet den 23. Juni, og jeg håber bare på at få lov at være med hist og her, uanset om det er i Gimle eller på hestene.

Ved premieren, som jo er Sankt Hans aften, går fakkeltoget til bålet på kalvøen, og her er det vikingerne i fuldt kostume, der tænderbålet… Det bliver forhåbentlig flot som altid 🙂

Komglad alle mand, og se med 🙂

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i viking og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

