Store sneglejagt-dag.

Idag var jeg hjemme med begge unger, fordi Felix igår havde feber med en temperatur på 38,9, så jeg synes ikke liiiige jeg turde sende ham afsted, efter en første nat med gensyn af jordbær med mælk og sukker, i Felix’ seng :S

I nat var Felix vågen MANGE gange, og bad om vand, men han kastede heldigvis ikke op, dog havde han stadig feber alle de gange jeg var inde hos ham, stakkels lillemanden.
Så jeg regnede egentlig med at han ville være lige så slatten som han var hele dagen igår, hvor han sådan set bare spiste minimalt, drak lidt vand i ny og næ, og ellers lå på sofaen hele dagen, og faldt hen i ny og næ.

Men nææææh nej, da han først havde været vågen i lidt tid var der stort set intet at mærke på ham, og som dagen skred frem blev han mere og mere frisk.

Det hele kulminerede i en kæmpe sneglefarm ude i gården, i lommer, på trappen, og på havebordet….

A pros pro, hvorfor putter børn dyrene i lommen? Det er da bare klamt at stikke hånden ned i sådan en gang snegleslim :S

Nåh men børnene hyggede sig, og siden snegle jo bevæger sig rimelig langsomt, konstaterede Bastian, at når den jo ikke stak af fra ham, så måtte det være fordi “den ELSKER mig bare så meget mor” 😉

Og hermed en billedkavalkade af de stakkels snegles skæbne 😉
Og også et par stykker af et barn der er syg og sover på sofaen, og et andet barn der slet ikke er syg, og faktisk slet heller ikke sover 🙂

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget , , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

