Så sluttede vikingesæsonen for året 2011…

Suk suk, det er egentlig ret sørgeligt synes jeg…. Jeg kunne da sagtens have taget en uge mere med det dersens vikingespil 🙂

Jeg synes det har været en fin sæson i år… Der er ikke sket det helt vilde, ikke for mig i hvert fald, resten har jeg ikke så meget styr på 🙂
Men det  har været rigtig hyggeligt det jeg har fået lov at være med til 🙂

Der har været en god sjat dejlige rideture på søde heste 🙂 Hygge bag scenen, snik snak i hjørnerne, og et par rigtig gode og meget lange fester 🙂

Og igen i år, natbadning… Det var altså en noget koldere fornøjelse i år, i forhold til sidste år synes jeg… For filan da hvor jeg frøs… Men hyggeligt var det alligevel….

Der var jo så også lige markedsweekenden, hvor jeg fik lov at hygge hos Tom og Zafir og Jacob. Altid dejligt at være i selskab med de dejlige mennesker 🙂 Og jeg fik min tattoo hos Andreas, også dejligt….

Tja, det var vidst det, sådan i meget korte træk 🙂

Tak til mor for at passe ungerne i weekenderne, og tak til olde og morfar for at tage et par aftenvagter også 🙂

Nu er jeg igang med at strikke vanter til alle de mange unger min søster og jeg har tilsammen…. Mest fordi jeg ikke er sååå sej til ats trikke, men gerne vil være det, men også fordi jeg fandt de sejeste små bitte 10 grams nøgler i neonfarver 😀 Lige noget for ungerne…. Og de 3 af dem der ind til videre har været heldige at få et par “halvfinger-vanter” har været meget glade for dem 🙂
Og så er det både nemt og hurtigt at strikke sådan et par 🙂 Man kan jo nærmest nå et helt par på en dag, og om ikke andet så på to dage, så det er jo et ret så overskueligt projekt… Billeder når alle er færdige 🙂

Hmmmm det var vidst det for nu…

Nu begynder min ferie så, eller det vil sige den startede jo Fredag efter arbejde.  På Fredag kommer Kenneth og henter Bastian, så han kan komme med til vikingespil i Jels, og så kommer de hjem Søndag, og henter Felix, og så skal drengene være på ferie hos far i 2 uger, de sidste 2 uger af min ferie… Gad vide hvad jeg så skal lave, eller rettere OM jeg skal lave noget 😉

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i viking og tagget , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

