Halvfinger-vanter til ungerne.

jeg ville gerne øve mig lidt på at strikke, fordi jeg håber på jeg en dag bliver så sej til det at jeg bare kan strikke der ud af, lige når og hvad jeg har lyst til 🙂

Så jeg købte de sejeste små garnnøgler af Else-mor i alle mulige fede farver, mest neon farver, og det er da lige i ungernes ånd, synes jeg…. Ind til videre har jeg nået 3 par vanter 🙂

Og til trods for at det er første gang jeg strikker noget der er noget, så synes jeg nu det er gået okay, og børnene er nok ligeglade bare de passer dem 😉

Jeg strikkede de gule først, og Bastian konstaterede at han altså gerne ville have et par i lyserød. Jeg synes jo at Melina skulle have de lyserøde, men selvfølgelig må Bastian være førstevælger. Jeg fortalte ham dog, at hvis han skulle have de lyserøde ville han være nødt til at vente et stykke tid på dem fordi jeg først skulle være færdig med de gule, og så ville det tage et par dage at strikke de lyserøde 😉

Så Bastian ombestemte sig, og bad om de gule. Og senere ville Melina gerne have de lyserøde, og Felix valgte så selv de grønne 🙂

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Fis og ballade, Sytøj. og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

