Jeg er kreativ på sådan en all over måde…

Ja, altså lige for tiden kan jeg ikke rigtig blive enig med mig selv om hvad det er for noget kreativt jeg gerne vil lave, så jeg har lavet lidt af hvert….

Jeg har en rigtig fed vikingetaske, sort hårdt læder, med en sølvplade foran. Den er skide god fordi den lige passer til en pakke smøger og min mobil. Og endda er der også plads til mine nøgler en gang imellem….

MEN der er ikke også plads til min pung… Hvis ikke der er nøgler i tasken, kunne jeg sagtens have nogle penge i den, men så skal de ligge løst nede i bunden af tasken, og det gider jeg ikke rigtig, fordi jeg så skal tømme tasken hver gang jeg skal bruge penge, og så gider jeg bare generelt ikke det der med løse penge….

Så altså, jeg fandt lidt læder her hjemme, og besluttede at lave en taske kun til penge.

Jeg har da tit set tasker på markederne, men oftest er de enten for dyre, dem jeg gerne vil have, eller også synes jeg alligevel ikke de helt passer det jeg gerne vil have…

Så må man jo selv igang….

Jeg lavede først en der også havde plads til plastikkort, så jeg  kunne have mit visa i den, men altså, jeg synes den er for stor og klodset, og mest af alt ligner et cigaretetui, så den er jeg faktisk ikke så vild med, selvom den ellers totalt opfylder det den er syet til….

Sooooo Jeg gik i gang med taske nummer 2.

Den kan så ikke indeholde et kreditkort, men den er lige i passende størrelse til penge tror jeg….

Jeg synes den er meget sød i hvert fald, men jeg har endnu ikke lige fået testet om den passer på bæltet (det tror jeg den gør) og hvordan det lige er med at have pengene i den…

Umiddelbart, så tror jeg den opfylder alle krav, undtagen det med kreditkortet 🙂

Edit: efter at have haft den i brug, må jeg erkende at den ikke dutter… Den sidder fint i bæltet, som jeg havde tænkt mig, men jeg har været lidt en tanketorsk da jeg lavede lukkedimsen, den er jo lige bred og tyk fra ende til anden, så efter kort tid ryger den selvfølgelig hele vejen igennem løkken, og så kan pengene falde ud, fordi klappen bliver løs.
Så altså det er en om’er… Jeg endte dog med at købe en ganske glimrende, og meget billig, fin lædertaske, lavet af en der havde bedre styr på det,og bedre læder, og kunne finde ud af at pynte dimsen også 😉 Desværre havde den samme problem med lukkefunktionen, meeeeeen den gode Jacob, han havde lige en dut der passede,så vi byttede; Jacobs arbejdskraft på at reparere min taske, mod et par nålebundne vanter til ham, fra mig 🙂

  

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Sytøj., viking og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Jeg er kreativ på sådan en all over måde…

  1. I like the helpful info you provide in your articles.
    I will bookmark your weblog and check again here frequently.
    I am quite sure I will learn a lot of new stuff right here!

    Good luck for the next!

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

