Mere endnu ;)

Jæææs jæs der er mere endnu….

Min far har fået sig en ny campingvogn, og den havde de grimmeste gamle blomstrede gardiner, så han ville gerne have nogle nye.

Vi købte stoffet i IKEA til kun 15 kroner meteren, så det var nogle rigtig billige gardiner vi fik os der 🙂

På billedet hænger de altså ikke i campingvognen, men er bare lige hængt hen over ryggen på sofaen 🙂

Næste projekt bliver nyt betræk til hynderne i samme campingvogn 🙂

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Sytøj. og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

