Sygadgets :D

LOVE IT!!!

Jeg elsker når praktiske ting bare er SÅ fantastiske at man er lige ved at falde bagover 😛

Derfor viser jeg jer lige de her to ting…

Nemlig, min saks til at klippe tråde (og lidt stof).
Den er fantastisk fordi den selv åbner op igen, det er jo fuldstændig som en grensaks. Totalt sejt, og nemt, og super praktisk 😀

Og så lige min nye dimsedut ring… 😛
Den er til at stoppe spolerne til symaskinen ned i. KÆFT det er et smart system synes jeg.. Intet der rasler rundt, ingen snore der stikker af og ruller sig selv af rullen… Bare en gummiring som holder spolerne… PRAKTISK! 😀

Begge dele har jeg fået af min moar 😉

Fantastisk praktisk…….

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Fis og ballade, Sytøj. og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

