Felix 3 år.

Puuuha ja, altså de vokser jo så skide hurtigt de unger der….

Felix blev 3 år den 4. December. Det blev fejret, med kage og boller, og kaffe og lidt kakao til ungerne….

Han fik gode gaver, og kunne slet ikke forstå at han skulle pakke så meget op 🙂 Der gik et øjeblik inden han fattede at det hele var til hans ære 😉

Det var en hyggelig dag, stille og rolig fødselsdag, og Farmor og farfar og far og faster Connie og Allan og deres Kaya og Olliver var der dagen før, og hyggede lidt med boller også… De fik desværre ikke noget kage, fordi den ikke kunne nå at blive færdig, da jeg havde regnet med den skulle bruges dagen efter, på hans rigtige fødselsdag jo…

Og så, når man bliver 3 år, så skal man i børnehave. Så nu er det slut med at være hos Jeannette, Felix’ skønne søde dagplejemor, med den lige så dejlige familie.
Jeg er ked af at vi ikke skal komme hos Jeannette dagligt mere, men så må vi huske at besøge hende jo. Hvilket vi i øvrigt alligevel skal mindst een gang, for at holde afslutning for Felix.
Så skal jeg altså lige have fundet på noget gave noget. Jeannette sætter vidst pris på unikke ting, og praktiske ting, så mon ikke det bliver et mix af lidt forskelligt jeg kan?
Ind til videre fik hun ved farvel på sidste-dagen, et par røde nålebundne fingerløse vanter. Jeg håber hun bliver glad for dem.

Og så står den på børnehave i det nye år. Felix fik en fin madkasse af Jeannette, for det skal man have når man skal i børnehave jo 🙂

Her lidt billeder fra fødselsdagen 🙂

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

