2-lommers pusletaske DIY.

Jeg havde lige en lille bitte rest tilbage af det stof jeg brugte til at lave min egen 2 lommers udgave af pusletasken. Min egen er med et liggeunderlag som rulles sammen, og stoppes ind mellem inder og yderstof, i midten af tasken. Men denne taske består altså kun af 2 lommer, og nicht weider.

Jeg har ikke fyldt noget i tasken da jeg tog billederne, derfor ser den lidt flad ud. Men jeg har selvfølgelig tjekket at der kan være noget i lommerne. Jeg puttede 3 af Felix’ bleer i den ene lomme, og en helt ny pakke vådservietter i den anden. Der kunne godt have været en evt. stofble i lommen med bleerne også.

Desuden har jeg ikke lige fået sat en lukkedims på endnu, men det bliver et bindebånd, før eller siden….

Stoffet er altså lidt forvasket fordi det er et gammelt betræk til juniordyne, men der er ingen grimme pletter på eller noget. Der er også en del skønhedsfejl på syningerne 😉
Den fungerer dog efter hensigten….

Vil du have den? så giv lyd fra dig, den er ganske gratis 😉

Ja, her har jeg så forsøgt mig i paint, med at lave en lille how-to på den lille pusletaske, som består af bare to lommer, og intet mere. En pusletaske der er god til de større blebørn, eller en kort tur ud af huset, hvor man bare lige skal have et par bleer, og lidt vådservietter med sig.

2-lommers pusletaske uden underlag.

2-lommers pusletaske uden underlag.

2-lommers pusletaske uden underlag, foldet sammen.

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

