Kagehæftet, til fri download og udnyttelse.

SÅ er det her, kagehæftet i downloadable form 😀

Ronja har været så sød at redigere hele gøjemøjet til noget der er meget smukkere end det jeg før har sendt rundt….

Og med denne pdf, til fri download, sætter jeg hermed en stopper for manuel mail-omdeling af hæftet, for nu kan folk bare hoppe her ind, og så hente det selv….

Tusind tak til Ronja, for den kæmpe hjælp du har været, og værsesågod til alle jer andre, håber i får serveret nogle super lækre og ikke mindst flotte kager 😀

Du kan ikke redigere i PDF filen, men du kan konvertere den til et word dokument, og så selv indsætte flere ting hvis dette bliver nødvendigt.

Eller, du kan bare hente dokumentet i word format, via det nederste link 😉 

Tryk på billedet for at hente hæftet i PDF format

Tryk på billedet for at hente kagehæftet i word format.

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget , , . Bogmærk permalinket.

5 svar til Kagehæftet, til fri download og udnyttelse.

  1. mariamiss6 siger:

    En lille notits til Lillian. Jeg har lige tjekket disse to, igen, og de virker begge… Jeg ved ikke hvilke programmer du har på din computer, men hvis den er rimelig opdateret på det hele,så burde du fint kunne hente begge versioner ned…
    Hvis du vælger det nederste link kan du selv tilføje flere opskrifter hen ad vejen. Men hvis du vælger det øverste kan du ikke (kan du godt men så skal du først konvertere det om til et format magen til det andet link)
    Men altså begge disse virker… Kan du ikke få det til at virke alligevel, så sig til, så skal jeg prøve at hjælpe dig 🙂

  2. Tine siger:

    Sikke et arbejde!!! Det kan jeg så nyde godt af.
    Tusind tak!!
    Tine

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

