Videoer af Valde.

Lige lidt mere Valde.

Jeg fik kun en lille bitte bid, fra da hun badede for første gang, og det var desværre da hun synes hun var ved at være færdig, så måske er den ikke vildt spændende, men, nu er den her….

Og så den anden video, som er Valde der ser en anden undulat på youtube. Hun prøver altid at komme ind i skærmen til den, og er også begyndt at prøve at kigge bagved, for at se om der er en anden vej der ind.
Nogle gange så skæææælder hun ud på den dumme fugl bag skærmen, og hakker efter den, men for det meste vil hun bare gerne der ind, og på videoen kan man også se at hun prøver at træde ind i billedet 🙂

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget , . Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

