Far 50 år…

Igår fejrede vi min fars fødselsdag, han bliver 50 år den 20. Marts 2012.

I den forbindelse samlede jeg ind til en gave til ham. Gaven var denne rally tur, som han  blev meget glad for.
Og vi andre kan få lov at tage med som tilskuere. Så måske kan det blive en dag, hvor de som har været med i gaven, kan komme med ud og se far køre, og så kan vi måske bagefter spise noget mad….

Sammen med gavekortet fik han en kurv jeg havde syet, som denne bare i noget andet stof, og i kurven var der, udover gavekortet, 3 specialøl, 1 pose poletter, og 2 glas som ungerne havde malet på…..

Vi fejrede også Mads’ fødselsdag… Han fik ligeledes en kurv jeg havde syet, indeholdende 3 specialøl, og en hjemmefoldet æske, med penge i…

Billeder af ungerne, mens de maler, kommer her 🙂

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

