Mrs.Hyacinth Buckét.

Jeg er blevet bedt om at lave Buckét parret, fra ‘fint skal det være’.
Jeg har ADLRIG før modelleret mennesker, så det var ellers noget af en udfordring, og een gang skulle jo være den første….

Ind til videre har jeg kun lavet Fru. Buckét (aka Hyacinth) og det holdt hårdt må jeg sige. Hun voldte mig nogle problemer, og jeg måtte også starte helt forfra på et tidspunkt, men det gik til sidst, og hun er nu færdig 🙂

Hun er lidt tyk på skulderryggen, og der er skønhedsfejl på kjolens bagside, læbestiften er lidt udtværet, men ellers er jeg fint tilfreds med mit første forsøg med menneske modellering.

Her er hun så, min udgave af Mrs. Hyacinth Buckét….

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

