Clover hæklenåle til mig – JUBIIIIIII!!!!!!!!!!!

JUHU! Så har jeg ENDELIG fået købt mig nogle Clover hæklenåle…

jeg glæder mig VILDT til at få dem prøvet af 😀

Og så var de ret billige, i forhold til hvad jeg ellers har set rundt omkring, og så endda fra en dansk hjemmeside, Jeg gav 33 kroner stykket, og 46 kroner i fragt.

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

