Oooom lidt er det Bastians fødselsdag, hurra hurra hurraaaaa :D

Åh ååååh, 5 år bliver han…. For silvan da det går stærkt der op ad jo…..

Nåh, men der skal ønskeliste til, og Bastian han vil jo have ALT i verden, og kan bare slet ikke overskue at vælge det han faktisk helst vil have 😉

MEN moren har lagt mærke til nogle ganske få ting, som han ønsker sig…. Og de kommer her… Alle ønsker har en årsag, og jeg skal gøre mit bedste for at lave links, så alle ved hvad børnene snakker om 😉

Husk på at alle links til aktuelle varer kun er vejledende. Altså, for at vise hvad det er jeg pladrer om. Så der er altså stadig plads til egne idéer, selv hvis man skulle finde på at købe en af de ting der står her på listen 🙂

  • Bakugan ER bare et hit, hos begge unger, og de fås i mange prislejer og forskellige pakninger.
  • Mandalas der svarer til hans alder. Bastian øver sig RIGTIG meget på at tegne inden for stregerne, og den anden dag fik han lov at farvelægge et rundt mønster jeg havde tegnet, og han ville SÅ gerne have jeg lavede flere…. Mandalas er beroligende beskæftigelse for børn. Og de fås også i billige udgaver. Man kan være heldig i Netto.
  • Lav selv mandalas Det gode gamle tegnesæt, med skiver man kører rundt og vupti, så har man lavet sin egen mandala. Dette er vidst en anelse mere udviklet end vi kender dem fra vi var børn, men det må også gerne være et af den gammeldags simple slags, hvis de da kan findes stadig 🙂
  • Malekuffert – kræver vidst ikke den store introduktion 😉
  • Regne og læse opgavebøger svarende til hans alder (gerne en  bog hvor der er lidt af hvert, inklusive farvelægning og tegn-efter-tal/prikker). Bastian øver sig meget på tal og bogstaver, og er begyndt i den største gruppe i børnehaven, hvor de øver sig meget på den slags.
  • Byggeplader til Lego duplo. Duplo er dem der er 2. mindst, hvortil vi har masser af klodser, men ingen plader…
  • Armbåndsur – Bastian har et, men det går i stå hele tiden, selvom vi skifter batterier, så han ønsker sig bare et nyt, måske et der er lidt mere holdbart end loppemarkedsurene. Han har udtrykt ønske om et spiderman-ur. JEG ønsker at selve urskiven er fri for farverige billeder, for at gøre det lettere for ham at se tallene, uden at blive “synsforstyrret” 🙂
  • Biler er altid et hit.
  • Legetøj for store børn… Vi har SÅ meget legetøj, som egentlig ligger under kategorien babyer og tumlinger, og det er simpelthen for kedeligt for både Bastian og Felix.
  • I tøj kategorien ønsker Bastian (s mor) sig alt hvad der er at komme efter. Både bluser, bukser, underbukser, undertrøjer, strømper, T-shirts, tynde langærmede, og hvad i ellers kan finde på… Størrelsen er svimlende 116/5-6 år.
Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

