Bastian 5 år, den 16. Maj 2012.

Uuuuha ja, så oprandt fødselsdagen endelig 😀

Jeg havde i forbindelse med en undersøgelse tjent et gavekort på 1300 kroner. Jeg kunne selv vælge hvilken butik det skulle være til, men der var ingen supermarkeder eller dagligvare butikker at vælge i mellem. Så jeg besluttede at det skulle være til Toys R’ us….

Tænkte at det villevære rigtig handy, når nu Bastian havde fødselsdag lige om lidt, og jeg havde alligevel tænkt mig at begynde at smide ud af alt deres gamle legetøj, for der var/er VIRKELIG meget af det der enten er i stykker, eller simpelthen er babylegetøj… Og for 1300 kroner kan man sgu da alligevel komme ret langt synes jeg…

Det  blev besluttet, at Felix skulle i børnehave på dagen, og Bastian skulle blive hjemme. Så ville Kenneth komme her, og så skulle Kenneth, Bastian og jeg så køre i Toys R’ us, og slide det der gavekort op 😀

Bastian synes godt nok det var sejt. Og butikken var jo sååååå stor…. Han havde rigtig svært ved at vælge noget der passede på både prisen (så man kunne få flere ting) og det man faktisk gider lege med, og ikke bare komme til at tage det der lige stod først for… Så der var altså alligevel ret meget forældre-guide ind over… Men det havde jeg nu også regnet med fra starten….

Inden vi tog afsted til Toys R’ us, besluttede vi at lave fødselsdagen om til at skulle holdes her hjemme. Det var jo ellers Onsdag, og så plejer ungerne at være hjemme hos Kenneth, hvor det da også var meningen de skulle have haft masser af hygge med boller og kakao og noget.
Men Bastian mente bestemt at der skulle komme maaaange gæster, så vi skyndte os at lave det om til at blive holdt her hjemme, og så inviterede vi en håndfuld gæster af den vigtige slags 😉
Heldigvis kunne næsten alle være med, og da vi var færdige med at handle legetøj, gik vi i Netto, stadig kun med Bastian, og fik handlet hvad vi ellers skulle bruge….

Der hjemme skyndte vi os at få gjort plads til gæsterne, bagt boller, lagt lagkage sammen (Bastian og far var smadder dygtige), så da gæsterne kom passede det med at det hele var klar, bortset fra at bollerne lige manglede 10 minutter i ovnen 😀

Besøget i Toys R’ us endte selvfølgelig med at vi havde slidt alle pengene op, plus en lille smule ekstra, og Bastian fik rigtig mange ting…..

2 store bakugan drage dimser.
Klodsmajor spillet.
Labyrinth spillet.
En tegne”maskine” + papir.
Gadekridt.
Lego plader, til at bygge på.
Og 1 bakugan dims til Felix også.

Andre ting han fik til sin fødselsdag, da gæsterne kom senere. Jeg tror det var sådan her…..

En sej ny læderjakke – faster Connie, onkel Allan og unger.
Ben10 stor sej bil med masser af tilbehør – farmor og farfar.
100 kroner – Olde Gurli.
Et sæt tøj – morfar.
Den store tegnekuffert – mormor.
2 fjernstyrede biler – onkel Alex og Lizette.

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

