Nålebundne halvvanter til ungerne.

De sidste to dage har jeg nålebundet børne halvvanter. Jeg har længe sagt at jeg ville lave nogle til Idun, fordi hun har været så betaget af de turkise jeg tidligere har lavet, som Tom og Zafir har haft solgt i deres shop. Jeg har bare kun haft dem i voksen størrelser. Nåh men nu fik jeg så endelig lavet et par til Idun, så jeg er spændt på om hun stadig er lige så vild med farven, som hun var sidste år.

Normalt bruger jeg et helt nøgle garn til et par standard dame vanter, men helt så meget går der altså ikke til et par børne vanter. Så jeg begyndte på et par til bastian også, men så var der ikke nok garn, og jeg måtte tage hul på et nyt nøgle garn, for at kunne lave dem færdige. Da de så var færdige havde jeg jo et nøgle, som ikke kunne række til et par voksen vanter, så der blev selvfølgelig også et par til Felix, nu jeg var igang.

Og bummelum, før jeg vidste af det, havde jeg tre par halvvanter færdige 🙂

image

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Nålebundne halvvanter til ungerne.

  1. Lillian Dahl siger:

    Hej Maria. hvor er du dog opfinsom samt flitig
    Ja man må jo finde noget at bruge tiden på når man ikke kan slikke solskind. ved stranden. Nå men jeg hygger med en gor krimi. Knus og god sommer når den kommer. ❤

  2. mariamiss6 siger:

    Heh, flittig og flittig 😉 I hvert fald fik jeg lige fikset dem her i en ruf, og det var nu meget dejligt 🙂

    Jeg håber alle ungerne bliver glade for dem i hvert fald.
    God fornøjelse med din krimi, det er vidst lige dig 😉
    Jeg er igang med ‘Marilyn Monroe, hendes liv og død’

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

