Små firkanter, med cirkel i midten.

Lige nogle små firkanter, med cirkel i midten, som jeg egentlig lavede for længe siden, men som jeg bare har glemt at poste 😉

Firkanter, med cirkel i midten

1. omg: 6 FM i magisk cirkel = 6 FM

2. omg: 2 FM i hver FM = 12 FM

3. omg: 2 FM i hver FM = 24 FM

4. omg: *3 stm. i 1 FM, 1 halv stm, 1 FM, 1 halv stm, 3 stm, 2 LM, spring næste maske over.*

Gentag afsnit 4 (*-* I alt 4 gange).

5. omg: 1 FM i alle masker hele vejen rundt, dog 3 FM i hvert hjørne, afslut med KM og træk tråden igennem.

Samlediagrammet er beregnet til store firkanter. Mine, fra denne opskrift, er ret små, og 4 styks svarer derfor til 1 stor på diagrammet.

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Små firkanter, med cirkel i midten.

  1. Ih altså sikke fint hæklerier. Det ser virkeligt godt ud med de to faconer i én! Ahh de sutter ser dejlige ud, ikke mindst når vi snart går mod efteråret 🙂 ha en dejlig uge og tak for inspirationen.

    • mariamiss6 siger:

      Hejsa, mange tak skal du have 🙂 Baggrundsfarven/den gennemgående farve, er dog røv synes jeg. Men altså, Det var lige hvad jeg havde, kender du det 😉

      Og undskyld mit sene svar, din kommentar var røget i spamfælden. Jeg ved ikke lige hvorfor, men håber ikke den gør det igen, hvis du skulle ifnde på at skrive en anden gang 😉

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

