Felix er syg.

Jaerh, så er Felix syg, det lille pus.

Han startede med bare at have høj feber, og lidt dårlig mave, men ikke noget som ikke kunne have været der uden feberen. Han spiste godt nok ikke meget, og var noget træt og varm at se på (trods han frøs som en lille hund), men altså ud over feberen fejlede han øjensynligt ikke noget. Så han fik bare lov at daldre rundt i eget tempo, og falde isøvn hvor og når han ville.

Dagen efter dog blev hans øjne mere og mere snaskede op ad dagen så jeg endte med en recept fra vagtlægen, mod øjenbetændelse.
Felix snes ikke just det er sjovt at få dryppet øjne, men han er nu ret god til det trods alt, og så ynker og roser jeg ham lidt ekstra bagefter, så går det hurtigt over 😉

Han er flink til at lægge sig ned, og få drejet øjnene så han ikke kan se dråben komme mod ham.

Idag er det allerede lidt bedre med øjet, og også med feberen, meeeeen lidt slatten har han dog været. Han har til gengæld spist lidt, flere gange i løbet af dagen, så han ER i hvert fald i bedring 🙂

Her er han så faldet i søvn op ad mors numse, i morfars sofa, med Lottes morgenkåbe over sig….

Den dreng putter sig simpelthen på de mest nuttede måder til tider 🙂

Felix sover sødt, men syg.

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

