Bastian i sin egen verden, på Mc.D.

En lille video af Bastian i sin helt egen verden på Mc.D.

Han var færdig med at spise, og gav sig til at lege med legetøjet fra hans happy meal.

Legetøjet bestod af en æske med puslespil i.

Mens han sad med puslespillet spillede de rasmus seebach i radioen, og så havnede Bastian i sin helt egen verden, hvor han både rockede lidt, og mimede med på sangen. Han sang endda et par ord med på omkvædet.

Bastian kan godt sangen, men er ikke ellers typen der skråler højt til radioen når han sådan er uden for hjemmets 4 vægge 😉

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

