Spire og gro arbejdsplan.

Usssssj gode idéer vælter ind 😛

Jeg har MASSER af idéer, med jævne mellemrum, men for det meste kræver udførelsen et særligt stykke håndarbejde, og ofte værktøj som jeg ikke rigtig er i besiddelse af…

Denne gang har jeg dog fået, synes jeg selv, en NEM idé. Altså, både god, og nem, og ikke ret krævende rent værktøjsmæssigt…. Håber jeg….

Spire/gro indsats til karm

Kan i se hvad det er?

Det er simpelthen en indsats til mit vindue i køkkenet…..

I mit køkken spirer jeg lige nu lidt forskelligt spiseligt som jo skal plantes ud senere.

Nu er noget af det så begyndt at spire, sådan rigtigt. Og det er jo fedt, men der er kommet MANGE skud, og de står så alt for tæt i min lille mælkekarton, til at de kan gro fint og frit alle sammen.

Det der spirer så flot lige nu, er iceberg salat. Og så venter vi stadig ellers på mini jordbær, Majs, stangbønner – og senere ærter og gulerødder.

Jeg er som sagt løbet  tør for plads i mælkekartonen med iceberg, fordi der er kommet så mange fine skud. Så jeg e rnødt til at flytte lidt rundt på dem, hvis de alle skal overleve, og det skal de jo gerne.

Men der er ikke plads til flere mælkekartoner i min vindueskarm, og så var det jeg kom til at tænke på hvis jeg nu havde 4 vindueskarme i alt, det kunne være smart.

Så jeg tegnede lige en tegning af en indsats som kunne gøre det ud for 3 ekstra karme, så jeg kan få plads til flere spire pladser 🙂

Først tænkte jeg den skulle være i et stykke. Men nu tænker jeg egentlig, at det ville være smart hvis den var i 3 stykker. så kunne jeg tilføje en hylde efter behov.

Synes i ikke det er smart?

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Spire og gro arbejdsplan.

  1. Pingback: Spire og gro indsat næsten færdig. | Familien på Dysagervej 4

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

