Vaskerummet fornyet.

i forbindelse med at jeg fiksede min tørretumbler rykkede jeg lidt rundt ude i vaskerummet. 

Det er et ganske lille rum, og det var også derfor tørretumbleren før i tiden stod oven på vaskemaskinen, og det har den så gjort fint i 6 år eller sådan noget. 

Men, nu var det så den løsning der i sidste ende nær havde taget livet af min tørretumbler. Så da jeg alligevel havde fikset den, og stod og maste med det, tog jeg den ned på gulvet, for at tjekke om døren ville kunne åbne og lukke, hvis begge maskiner stod på gulvet. Og det kunne den sørme godt 🙂 

Nu var der så bare ikke plads til vasketøjskurve, min reol med skuffer til håndklæder, og plads til alle mine vaskemaskine ting, og andre sager som plejer at stå ude i vaskerummet. 

Så jeg lokkede min far til at sætte en bordplade op over maskinerne. 
Så nu er der plads til det hele igen. Og omend det stadig er en smule mere trængt med pladsen til vasketøjsbaljerne, så er jeg godt tilfreds med resultatet, for nu har jeg jo også et bord at stå ved når jeg skal lægge vasketøjet sammen. 
Forhåbentlig afføder det, at jeg er lidt hurtigere til at få lagt tøjet sammen og på plads igen. Og den manglende plads afføder forhåbentlig at jeg er lidt hurtigere til at vaske tøjet, i stedet for at samle til større bunke. 

I øvrigt har drengene for nyligt fået rykket deres tøj over i hvert deres skab med langt bedre plads en den gamle løsning, så det er altså også lidt sjovere at lægge tøjet på plads nu.

Alt i alt, tilfreds 🙂

Vaskerum billede 2 Vaskerum billede 3 Vaskerum billede 1

 

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

