Legoland.

Vi var også i Legoland.

Kenneth spurgte om jeg  ville med ham og ungerne til Jels, fordi så kunne vi sammen tage ungerne med en tur i Legoland. Drengenes farmor og farfar var også med.

Jels er en by i Jylland hvor de også har et vikingespil, som flere af Frederikssunderne gerne tager over og ser hvert år. sådan en slags venskabs teater.

Ungerne glædede sig helt vildt, og elskede Legoland. Jeg synes personligt at der var meget lange køer til alt, og det var lidt svært at finde rundt. Man kunne ikke sådan helt klare sig uden kortet, hvis man skulle finde noget specifikt.
I øvrigt var ALLE deres vogne lejet ud, så vi kunne ikke få en vogn til vores store taske med ekstra tøj til drengene. Og da vi endelig fik øje på nogle der havde sådan en udlejningsvogn, viste det sig at det faktisk drejede sig om klapvogne. Altså, hvilken forlystelsespark har ikke trækvogne til at opbevare tasker og hvad ved jeg?

Nåh, men ungerne elskede det jo, og fik prøvet en del forskelligt, og gravede guld, og fik smeltet guldet om til en medalje, og de fik handlet lidt i legoshoppen.

Nåh, ja, Legoshoppen. Hvilke børn kan gå ind i en legoshop, og se SÅ meget lego, for så at bede om bare at få et skum-sværd med tilhørende skjold???? Vi prøvede at prakke noget lego på dem, men nej, de ville have flere sværd og skjold til samlingen, så sådan blev det da.
Skøre unger 🙂

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget , , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

