Børnene har fået hanekam.

Felix hanekamFelix hanekamFelix hanekamLidt vippen med øjenbrynene i håb om at score måske?

Hanekam Bastian Hanekam Bastian Hanekam Begge Hanekam Begge

Igår kom moster Lene her hjem, og så tog vi til Skibby for at få ungerne klippet.

Det var rimelig heldigt at moster havde sagt hun gerne ville med, for Bastian keglede elt ud, og blev sådan set ved med det resten af dagen. Det eneste tidspunkt han var helt i ro, uden at være sur eller lave diverse “ulovligheder” var faktisk nøjagtig den tid han sad i frisørstolen….

Men men, Bastian har LÆNGE snakket om at han ville have hanekam, så det fik han altså lov til. Jeg bestemte dog hvor høj den måtte være, for det er altså ikke hver dag jeg orker/gider/kan nå at sætte en smart perfekt hanekam på barnet, så håret skulle altså være så kort at det trods alt ikke så HELT forfærdeligt ud når det ikke stod i hanekam.

Klippet blev de, og de synes simpelthen det er SÅ sejt. Vi har også købt gelé, fordi jeg ikke synes vi skal bruge voks hver gang. Gelé er vidst lettere at vaske ud end voks er, plus det er så billigt at ungerne godt kan få lov at øve sig på det med frisurer selv en gang imellem 🙂

Om mariamiss6

Hækler, nålebinder, syr både i hånden og på maskine, broderer (sjældent), strikker (sjældent), og crafter også lidt i ny og næ. Jeg har to lækre drengebørn, og vi bor i lejlighed på landet. Savner farver og stil i mit hjem, men ejer ikke sans for den slags indretning, underligt nok. Har fyldt mit hjem med mørke møbler, trods jeg faktisk godt kan lide farver. Forsøger at ændre det, så billigt som muligt, et skridt af gangen :)
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Kommenter, så bliver jeg så glad :)

